Όροι και Προϋποθέσεις


1. Εφαρμογή
Η παρούσα Σύμβαση καλύπτει αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ιστοτόπου (website) www.centralshop.com.gr της εταιρείας με επωνυμία “ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΡΩΝΙΟΣ” με αριθμό ΓΕΜΗ: 130680403000 (εφεξής αποκαλούμενη «CENTRALSHOP») Οποιεσδήποτε αποκλίσεις από αυτήν την Σύμβαση πρέπει να επιβεβαιώνονται από το CENTRALSHOP εγγράφως. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.
Ολοκλήρωση της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της Παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

2. Παραγγελίες / Συμβόλαιο
Οι παραγγελίες πρέπει να λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στον ιστότοπο www.centralshop.com.gr. H παραγγελία σας θεωρείται ληφθείσα από το CENTRALSHOP από την στιγμή που θα λάβετε σχετική ενημέρωση με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο χρήστης. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται και η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγείλατε. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος θα λαμβάνεται σχετική ενημέρωση.
Η παραγγελία σας θεωρείται δεσμευτική όταν στην κατάσταση παραγγελίας υπάρχει η ένδειξη «Σε επεξεργασία». Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας σας. Υποχρεούστε να ελέγξετε την Επιβεβαίωση Καταχώρησης και να ενημερώσετε αμέσως το CENTRALSHOP (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης θα εφαρμοσθούν σε αυτήν την Σύμβαση.
Πριν την αποστολή Φόρμας Παραγγελίας λάβατε γνώση των εξής στοιχείων:
Στις αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ιστοτόπου συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α.
Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών ισχύουν για αγορές από το ηλεκτρονικό ή το φυσικό κατάστημα μας
Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής ή περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά το CENTRALSHOP διατηρεί εύλογο δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς/ξεχωριστούς χρήστες.
Το CENTRALSHOP προσπαθεί να σας παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Στα πλαίσια καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστοτόπο www.centralshop.com.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.
Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 8001459 ή με αποστολή e-mail στο info@centralshop.com.gr. Το CENTRALSHOP παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα παραγγελίας των προϊόντων, που είναι διαθέσιμα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και παραλαβής των προϊόντων από οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί το CENTRALSHOP πανελλαδικά. Ειδικότερα, ο πελάτης δύναται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί, καθώς και το συγκεκριμένο κατάστημα (από τον υπάρχοντα στην ιστοσελίδα κατάλογο με το δίκτυο καταστημάτων του CENTRALSHOP από το οποίο επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του, αποπληρώνοντας το τίμημα της αγοράς του με μετρητά ή κάρτα, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα, που θα έχει ήδη επιλέξει. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται υπό τους εξής όρους και προϋποθέσεις:
·  Ο πελάτης θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένο μέλος στην ιστοσελίδα του CENTRALSHOP έτσι ώστε να έχει ήδη παράσχει τα απαιτούμενα στοιχεία για την εξακρίβωση της ταυτότητάς του (ήτοι, όνομα επώνυμο, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, Εισόδου (Username) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (Password).
·  Η εν λόγω παραγγελία θα ισχύει για 4 ημέρες από την στιγμή που θα σας έρθει ενημερωτικό e-mail για την παραλαβή της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση δε που ο πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την εκτέλεση της παραγγελίας του (ήτοι, παραλαβή της παραγγελίας και αποπληρωμή του τιμήματος) κατά την ως άνω αναφερόμενη προθεσμία, η παραγγελία του θα ακυρώνεται, μη υπεχούσης του CENTRALSHOP ουδεμίας ευθύνης εκ της αιτίας αυτής.
·  Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από το CENTRALSHOP (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από το κατάστημα, κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα.

3. Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσης, πριν αυτή αποσταλεί, καλώντας μας στο 2118001459 ή με e-mail στο info@centralshop.com.gr. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.

4. Παράδοση / Κυριότητα / Κίνδυνος
Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 3.5 € για Αττική και Θεσσαλονίκη, και σε συννενόηση για την υπόλοιπη Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Οι χρεώσεις αυτές αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ως δυσπρόσιτες. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης (courier), και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρησης παραγγελίας εγγράφως και σε χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών. Εφόσον δεν συμφωνείτε με το κόστος μεταφοράς δικαιούστε εντός 2 ωρών από την ώρα λήψης της σχετικής ενημέρωσης να ζητήσετε την διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας. Η πάροδος της προθεσμίας αυτής θα αποτελεί απόδειξη της συμφωνίας και αποδοχής από μέρους σας του κόστους μεταφοράς.
Το CENTRALSHOP, υπό την επιφύλαξη του όρου 7, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός 1-3 εργασίμων ημερών. Για τα προϊόντα που η διαθεσιμότητά τους είναι «ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» ή «ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ» και με την προϋπόθεση ότι αυτά μπορούν να παραγγελθούν από τους προμηθευτές του CENTRAL-SHOP ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατά προσέγγιση στις 5-30 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος. Είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί και τμηματική παράδοση. Ο τόπος παράδοσης αναφέρεται στην «Καταχώρηση Παραγγελίας». Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση.

5. Εγγύηση
Εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά, το CENTRALSHOP σας παρέχει εγγύηση για τα Προϊόντα με το Σήμα CENTRALSHOP σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις που αναγράφονται στην δήλωση ΕΓΓΥΗΣΗΣ που εσωκλείεται σε κάθε συσκευασία προϊόντος με το σήμα CENTRALSHOP. Η εγγύηση του CENTRALSHOP δίδεται αντί όλων των συναγόμενων εγγυήσεων και τέτοιες συναγόμενες εγγυήσεις εξαιρούνται στο βαθμό που είναι επιτρεπτό. Το CENTRALSHOP μπορεί να αναθεωρεί τον χρόνο των εγγυήσεων της, ωστόσο οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή δεν θα επηρεάζει προϊόντα που παραγγείλατε πριν από την ημερομηνία της αλλαγής αυτής.
Λογισμικό που δεν ανήκει στο CENTRALSHOP παρέχεται σύμφωνα με άδεια και εγγύηση του παρέχοντος την άδεια χρήσης του Λογισμικού. Το CENTRALSHOP εσωκλείει στο προϊόν την άδεια Λογισμικού που χρειάζεστε, όπου αυτό είναι απαραίτητο. Οφείλετε να συμμορφώνεστε με την άδεια αυτή.
Το CENTRALSHOP δεν παρέχει εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για προϊόντα τρίτων (προϊόντα που δεν κατασκευάζονται ή/και συναρμολογούνται από ή για λογαριασμό του CENTRALSHOP, και τα οποία το CENTRALSHOP απλά μεταπωλεί). Για τέτοια προϊόντα θα λαμβάνετε εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή ή τον παρέχοντα την άδεια χρήσης.
Το CENTRALSHOP δεν παρέχει εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

6. Ανωτέρα Βία
Το CENTRALSHOP δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του CENTRALSHOP ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

7. Οι υποχρεώσεις σας ως Πελάτη
Είστε υπεύθυνοι για:
Την επιλογή Προϊόντος σας και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς σας. Τα έξοδα αποστολής για την επικοινωνία με το CENTRALSHOP, εάν υπάρξουν.
 
8. Υπαναχώρηση - Επιστροφές Προϊόντων - Δικαιώματα Καταναλωτών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις: Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων(14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα . Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε (as new), χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του, όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κλπ) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσης, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κλπ).
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό P.O.S.
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: α) Υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), β) ανοικτές συσκευασίες κινητών τηλεφώνων (σκισμένη ταινία ασφαλείας), γ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, δ) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD, κλπ, ε) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), στ) εκτυπωτές που έχουν χρησιμοποιηθεί (έχουν χρησιμοποιηθεί τα μελάνια τους), ζ) συνδέσεις Internet, η) προϊόντα από τα οποία λείπει το σειριακό νούμερο, θ) για προϊόντα που αγοράστηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο καταναλωτής δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο (πχ δωρεάν μνήμη κλπ) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων είτε επιστροφής χρημάτων με μετρητά ή με πίστωση λογαριασμού που θα γνωστοποιήσει στο CENTRALSHOP, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά ή πιστωτική κάρτα. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντος 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στην έδρα μας.
Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο επιστρεφόμενου προϊόντος. Το CENTRALSHOP δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το CENTRALSHOP, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως με email στο info@centralshop.com.gr με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από το CENTRALSHOP, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Καραολή Δημητρίου 66, Μοσχάτο, 18345, προς CENTRALSHOP
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 211 8001459 ή στο e-mail info@centralshop.com.gr και να αποστείλετε φωτογραφίες της συσκευασίας και της συσκευής στο σημείο που έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα.
Η πολιτική επιστροφών του CENTRALSHOP δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους. Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη. Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.
**Επιστροφές προϊόντων γίνονται πάντα κατόπιν συνεννόησης και μόνο με τις συνεργαζόμενες μεταφορικές-courier που παραλάβατε από το CENTRALSHOP (Ελτα Courier, Γενικη Ταχυδρομικη)

9. Πολιτική Απορρήτου
Στο πλαίσιο του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR):
Η εταιρεία μας, για να μπορεί να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στον καταναλωτή χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στο Skroutz.gr, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου του Skroutz.gr, την οποία μπορείτε να βρείτε στο https://www.skroutz.gr/privacy.

10. Τροποποίηση των όρων του παρόντος
Το CENTRALSHOP διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο.

11. Διάφορα
-Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας Συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Το CENTRALSHOP δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, κανένα μέρος δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).
- Αν πραγματοποιήσετε κατάθεση για την πληρωμή της παραγγελίας σας, από άλλη(τρίτη) τράπεζα, πλην αυτής που έχετε επιλέξει, θα πρέπει να επιβαρυνθείτε με τα συνολικά έξοδα συναλλαγής, για να μην υπάρξει επιβάρυνση του καταστήματος με έξοδα εμβάσματος.


12. Ισχύον Δίκαιο – Δικαιοδοσία
Η παρούσα Σύμβαση θα διέπεται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, και θα υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας.